X

Adventi koncert

ÉNO
2016. december 09.-én, az Értelmi Fogyatékosok Napközi Otthona hagyományos Adventi Koncertjét rendezte meg, az Újpalotai Boldog Salkaházi Sára Katolikus Templomban. A koncert fellépői: K

Feltöltve: 7 éve

A koncert fellépői:

• Kroó György operastúdió növendékei

Tanyi Ágnes és Kovács László orgonaművész.

• Baranya Megyei Bóly Egyesített Szociális Intézmény

Bólyi Színkottás Zenekar: „Téli Varázslat”

• Hajdúsági Szociális Központ Balmazújvárosi Humán Szolgáltató Otthon

Seres Gábor és Makula Rómeó

• Csomópont Tehetséggondozó program szólistái

Habancsák Eszter, Kanyik Nikoletta, Karacs Miklós, Lukács Dániel, Mészáros Napsugár.

• Bp. Főv. XV. ker Önkormányzat ESZI Értelmi Fogyatékosok Napközi Otthona

Figura tánccsoport, Gorán Sándor és Selmeci Csilla

A koncert célja, advent időszakában lehetőséget biztosítani a csöndes elmélyülésre, a belső harmónia megtalálására. Alkalom teremtése arra, hogy fogyatékkal élő és ép művészek megmutathassák tehetségüket. A közös zenélés öröme, lehetőség egymás megismerésére, hozzájárul a társadalmi szemléletformáláshoz, mely a befogadó környezet alapfeltétele.

A pályázati forrás lehetőséget adott, a fellépő művészek vendéglátására, akik műsorszámaikat jótékonysági alapon biztosították. Az agapé keretében egy vacsorával és ajándékcsomaggal viszonoztuk felajánlásukat. A vidékről érkező fogyatékkal élő művészek számára szállás lehetőséget biztosítottunk a Hotel Pólusban és másnap, december 10.-én városnéző kulturális programot szerveztünk számukra. A program során megismerkedtünk a közösségi közlekedéssel, hiszen az esélyhátránnyal élő amatőr művészek többsége még nem utazott villamoson, földalattin, metró. Épületlátogatáson jártunk a Magyar Állami Operaházban, felkerestük a BKV Földalatti Vasúti Múzeumát, részt vettünk a Szent István Bazilika adventi miséjén, megnéztük a Szent Jobbot. Menü ebédet fogyasztottunk a belvárosi Tróger Gasztro Bisztróban. Délután a budapesti Adventi vásárok forgatagában nézetődtek vendégeink. Az egész napos programot a pályázati forrásból fedeztük.

Köszönet a támogatásért az Újpalotai Boldog Salkaházi Sára Katolikus Templomnak, a XV. kerületi Önkormányzatnak, a koncert fővédnökének, Hajdu László polgármester Úrnak.